Författare Ämne: Nytt Forum!  (läst 986 gånger)

Utloggad Gandalf

• Administrator
  • Newbie
  • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
    • Forum för asatro och forn sed
Nytt Forum!
« skrivet: december 18, 2016, 02:02:27 PM »
Meddelande till alla gamla och nya medlemmar.

Forumet för asatro och forn sed (fornsed.nu) har länge varit inaktivt på grund av min (admins) bristande datakunskap. Jag missade några uppdateringar och till slut ville forumet inte fungera längre. Jag har nu i några dagar försökt föra över det gamla forumet till en ny plats men jag kommer inte överens med databaserna så det verkar inte vara möjligt.

Istället för att fortsätta med överföringen beslutade jag enhälligt att helt enkelt skapa ett nytt forum. Det mesta ska vara inställt som det gamla nu men jag har inte lyckats föra över medlemslistorna eller inläggen. Dessa kommer att sparas i databasformat i en sql-fil och de kommer tills vidare att finnas kvar i det gamla forumet på adressen: http://www.fornsed.nu/forum/index.php. Där kommer ditt gamla användarnamn att finnas kvar liksom alla gamla inlägg och privata meddelanden.

Jag rekommenderar att du INTE skriver några nya inlägg i det forumet då det är inaktivt trots att det fungerar. Det kommer att stängas av vartefter och inget kommer att föras över hit.

Jag skulle dock vilja att ni själva för över era inlägg hit till respektive kategori om ni så önskar, det finns mycket läsvärt där som jag gärna skulle bevara om jag kunde. Eventuellt, i mån av tid och möjlighet, kommer jag att kopiera över diskussioner hit så gott det går. Det kan bli i form av artiklar eller i enskilda filer och inte i trådform då detta inte verkar möjligt.

Jag hoppas att vi kan hjälpas åt att fylla även detta nya forum med intressanta diskussioner.

/Admin
"Driv i döden den fege gudvarg som hån dräglar över höge asar."